Monetaire:

De overbrenging en terug

Garantie & Retourneren

Wij garanderen dat de verkochte producten in onze website andere producten dan expliciet vermeld, zijn 100% nieuw en vrij van gebreken in materiaal en vakmanschap. Onze gedetailleerde warrant beleid is als volgt:

 

1. Wij garanderen onze producten voor 1 jaar onder normale, niet-commercieel gebruik. Tijdens de eerste negentig (90) dagen vanaf de datum van aankoop, zullen wij repareren of vervangen van defecte product.

 

2. Na negentig (90) dagen en maximaal één (1) jaar na aankoop, zullen wij, onderworpen aan inspectie, reparatie van de defecte accu of vervang deze door een nieuwe of gereviseerde unit. Het rendement moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer, dat wordt afgegeven op verzoek, en moet prepaid worden verzonden. Een verschepen korting zal worden uitgebreid tot de klant in het geval dat een defect in materiaal of vakmanschap wordt bevestigd.

 

3. De garantieperiode is een jaar na de oorspronkelijke datum van aankoop. Een vervangend artikel, indien verzonden, niet opnieuw opstart, of op enigerlei wijze uit te breiden, de garantieperiode.

 

 

Algemeen Bestellen Beleid

 

Uw ontvangst van een orderbevestiging van ons niet onze aanvaarding van uw bestelling te duiden. Wij behouden ons het recht voor om te accepteren of te weigeren uw bestelling op elk moment na ontvangst van uw bestelling om welke reden. Als uw creditcard is al in rekening gebracht voor de aankoop en uw bestelling wordt geannuleerd, zullen wij onmiddellijk een krediet te geven voor de ten laste van de creditcard die is gebruikt in het orderbedrag. Bepaalde bestellingen moeten onze pre-goedkeuring met een aanvaardbare wijze van betaling te verkrijgen, zoals vastgesteld door onze afdeling facturering. We kunnen aanvullende controles of informatie vereisen voordat de verwerking en verzending van alle orders.

 

Algemeen Beleid van de terugkeer

 

Het is ons doel om onze klanten 100% tevredenheid. Indien, om welke reden dan ook, u niet tevreden bent met ons product (en), neem dan onmiddellijk ofwel contact met ons opnemen via telefoon of e-mail en hebben uw factuur bij de hand. We zullen proberen ons best om uw probleem op te lossen. Als u het product (en) aan ons binnen 30 dagen terug te keren, zullen wij betalen u de volledige prijs van het product (geen verzendkosten zal worden terugbetaald, tenzij wordt aangetoond dat de terugkeer is een resultaat van onze fout). Voorafgaand aan het terugsturen van een product, mail ons voor een RMA en volg de instructies over hoe het product (en) het schip terug naar ons. Zie "RMA procedures" hieronder. Indien van toepassing, moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt via de dealer of uitlaat, waar de accu oorspronkelijk werd aangekocht. Alle rendementen zijn uitsluitend krediet en dient te geschieden binnen 30 dagen na de factuurdatum.

Een abonnement op onze communicatie

Abonnementen op onze communicatie en ontvangen van het laatste nieuws